Uncategorized

Guess who’s baaack…

Nakon jedne duuuze pauze, prouzrokovane od strane fakultetskih (ne)prilika, vracam se i posvecujem blogu onako kako i dolikuje :) Sto sam vise obecavala da cu biti redovnija i da cu vise pisati, sve sam neredovnije objavljivala postove i na kraju je doslo do neplaniranog odsustva iz blogosfere. Tu sam bila povremeno, cituckala vas s vremena na vreme, ali ni priblizno onako kako sam to cinila ranije. Srecom, ispitni rok se zavrsio pre desetak dana i mogu reci da je prosao vrrrlo vrlo uspesno. Pobedila sam u svim svojim bitkama i sa ponosom mogu reci da sam upisala cetvrtu godinu Ekonomskog fakulteta u Beogradu kao redovni student, a moje dalje skolovanje ce platiti drzava. Da, da, “uhvacen” je taj famozni budzeet :)

Zasto me zapravo nije bilo? Poslednjih mesec i po dana sam zivela na relaciji kuca – citaonica, vracala bih se kuci uvece izmorena i lose raspolozena – dakle u stanju koje ne dozvoljava posvetu blogu, pogotovo ne onakvu kakvu sam zelela. Kada se sve zavrsilo, dala sam sebi desetak dana odmora od svega. Bilo mi je potrebno da napunim baterije, saberem utiske, povratim svoj unutrasnji mir…i sada sam spremna za nove pobede :)

Razmisljala sam o blogu bez prestanka, kako mi toliko stvari nedostaje, kako jedva cekam da se vratim, razne ideje su mi prolazile kroz glavu i sada sledi i njihova realizacija. Svasta ocekujte u narednom periodu, necu nista da obecavam posto sam pokazala kako niiisam bas najbolja kada je ispunjavanje obecanja u pitanju ahaha. Avaj, i to se da promeniti :)

Eto, ovo je za mene na neki nacin novi pocetak. Nadam se da cete nastaviti da me citate i da cemo se jos druziti :)

Do narednog posta, ljubi vas

 

Lejdi

Standard

2 thoughts on “Guess who’s baaack…

Ostavite svoj komentar