Nega kose

Blic post o nezi kose :)

Zdravo svima :) Danas necu pisati nista dugacko, red je na jedan mali post vezan za moju kosu i negu kovrdzave kose. Naime, kada sam pisala o Pantene kremama za negu kose, obecala sam da cu okaciti sliku kako moja kosa izgleda, konkretno da se vidi uticaj kreme za definisanje kovrdza. Danas ispunjavam to obecanje :)

P1140695-horz

Vec neko vreme razmisljam o poduzem postu o nezi kose i realizovacu tu ideju prvom prilikom. Trenutno sam u fazi pustanja kose i odgadjanja momenta posete frizeru, tako da sam resila da u svoju negu uvedem neke dodatne pomocnike. Pisacu vam o tome sta sve koristim, sto od gotovih proizvoda, sto od DIY mazalica. Ovo danas je vise neka mala uvertira u sve to.

Cemu uopste ideja za ovako nesto? Paaa nailazim na jako malo korisnih tekstova kada je kovrdzava kosa u pitanju, a imam zelju da podelim sa ostalima neka svoja saznanja i utiske koji su rezultat dugogodisnjeg tumaranja u mraku.

Sto se same slike tice, na kosi imam samo Pantene kremu za kovrdze i malo Makadamija ulja na krajevima. Sisala sam se poslednji put sredinom maja, a nadam se da ce sledece sisanje biti tek krajem oktobra. Kosa mi je nenormalno meka i sjajna, krajevi jesu suvi, ali ih drzim pod kontrolom :D Sama krema ne utice na oblik mojih kovrdza, prirodno su takve, ali ih ukrocuje da se ne razlete, jer je moja kosa jako jako tanka.

 

Eto, vracam se knjigama sada, postala sam pravi streber B)

Do sledeceg posta, ljubi vas Lejdi

Standard

10 thoughts on “Blic post o nezi kose :)

Ostavite svoj komentar

