In and out

New in #3

Vreme je za jedan New In post koji ce taman da posluzi kao najava o tome o kojim cu vam proizvodima pisati u periodu koji dolazi :) Nisam ponovo nestala, tu sam ja, citam tudje blogove, mada retko komentarisem, ali svee pratim budnim okom, ne brinite se nista. Primeticete vise preparative nego dekorative, kao i obicno :)

newin

P1150042

  • Biomelem sampon za sprecavanje peruti – kako napolju padne temperatura, tako je moja koza glave suvlja i sklonija perutanju, a ovo je sampon koji sam izabrala za borbu protiv peruti. Ono sto mi se svidja je to sto nema silikone u sastavu. Lepo mirise, na zvake :)
  • Velnea balzam za kosu sa uljem makadamije – hidratantni balzam koji sam resila da isprobam, prija mojoj kosi i pisacu o njemu uskoro.
  • Garnier Fructis balzam iz linije Goodbye damage – proteinski balzam koji koristim jednom u dve nedelje. Nije los, mada ne mogu mu dati najbolju ocenu kada uzmem u obzir da moja kosa ne voli preterano proteinske balzame. Kombinujem ga sa hidratantnim maskama.
  • Schwarzkopf Gliss Ulimate oil elixir structure build up treatment – jedna hidratantno-proteinska maska za kosu kojom sam odusevljena! Hidrira kosu, postaje meksa, a lokne zadrzavaju svoju formu. Odlicno pakovanje koje toplo preporucujem.
  • Serical maska za kosu sa vocnim kiselinama, poznatija kao Frutta – hidratantna maska koju moja kosa bukvalno jede :) Ne koristim je cesto poput Gliss pakovanja, ali kad god mi je potrebna brzinska hidratacija – ona je tu. Sjajan odnos cene i kvaliteta.
  • Beyond ekstra devicansko kokosovo ulje – jedan visenamenski proizvod. Upotrebljavam ga kako u ishrani, tako i u nezi: za kosu, za kozu, zanoktice, usne…a i predivnog je mirisa :)
  • Nivea Straight&gloss balzam za ispravljanje kose – dobila sam ga od drugarice, ali kako se gotovo nikad ne feniram, mislim da cu ga koristiti kao anti-frizz kremu kada istrosim Pantene koju vec neko vreme koristim.
  • Amika krema za kovrdze – nakon sto sam potrosila Pantene kremu za kovrdze, resila sam da isprobam nesto novo na nasem trzistu, a to je ova divna krema koja u sebi ne sadrzi silikone. Videcemo kako ce se pokazati.

P1150046

  • Nivea emulzija za lice za suvu i osetljivu kozu – takodje sam je dobila od drugarice. Iako je moja koza mesovita, ova emulzija mi posebno prija u ovim hladnim mesecima. Ne isusuje kozu kao neka druga sredstva, koristim je kada mi je potrebna blaga nega.
  • Dove Purely pampering gel za tusiranje sa kokosovim mlekom i laticama jasmina – miris kokosa se ne oseca, ali zato jasmin…kupila sam momentalno i mleko za telo u istoj varijanti :) Izuzetno prija mojoj kozi.
  • Dove sapun sa mirisom smokve – definitivno meni jedna od najdrazih verzija Dove sapuna, sve bih da mi tako mirise :)
  • Eco Product sapun od kozjeg mleka sa dodatkom nevena – jos jedno blago sredstvo za negu i oporavak koze.
  • Dove Invisible dry dezodorans – ne, Dove me ne sponzorise, mada bih im bila zahvalna kada bi poceli, evo im otvorenog poziva :P Kao sto sam spominjala, stalno rotiram dezodoranse, a ovom se vracam neki treci ili cetvrti put. Blagog je, a dugotrajnog mirisa.

P1150054

  • Velnea body butter sa mirisom cokolade i brusnice – odlicnog je kvaliteta i strasno jakog mirisa. Obavezno onjusite tester pre kupovine :)
  • Dove Purely pampering losion za telo sa kokosovim mlekom i laticama jasmina – kod gela za tusiranje spomenuh i ovaj proizvod. Stvarno je divnog mirisa, a i odlicno neguje kozu.
  • Nivea Smooth sensation mleko za telo – ovo je moje HG mleko za telo, definitivno. Blagi miris, fantasticna formula, brzo upijanje i savrsena nega. Da li je potrebno jos nesto reci?
  • Veoma zdrava krema za problematicnu kozu – kupljena kako bi se uz nju resila nekoliko bubuljica koje znaju da mi se s vremena na vreme pojave na ledjima. Ponekad je nanesem i na neki bacil na licu, ok mi je sasvim, brzo ih sasusi.
  • Dove Intensive nourishment krema za ruke – ok je za negu ruku, ali mi se ne svidja sto je uvek “osecam” na rukama, kao da ostavlja za sobom ostavlja neki film. Ako izuzmemo taj film, koza je brzo upije. Potrosicu je, ali je necu ponovo kupovati.
  • Krem za ruke Apoteke Beograd sa ureom i bademovim uljem – krema koja me je odusevila! Blagog je i nenapadnog mirisa, a nega joj je uuuuuu…ruke se preporode preko noci :) Odlicna, 5 zvezdica joj dajem.
  • Pantenol krem gel – za mackanje laktova, stopala i svih dehidriranih delova tela. Ok je sasvim :)

P1150057

  • Weleda Iris fluid koji se moze koristiti i kao dnevna i kao nocna krema, namenjen vise mesovitoj i masnijoj kozi – dugo sam o ovom fluidu citala pozitivne komentare, pa sam iskoristila novembarski popust u DM-u i malo se castila :) Citacete uskoro o mojim utiscima.
  • Weleda testeri okoloocnih krema od divlje ruze i nara, hvaaala preljubaznoj radnici Lilija u Sremskoj, ja je moram i javno pohvaliti :) Upitala sam je za tester za gorepomenuti fluid, zena se ubila trazeci ga, a posto ga nije pronasla dala mi je ova dva testera kao mali znak paznje. Divno tester-iskustvo, napokon :)
  • Cera di Cupra krema za normalnu i masnu kozu – jos jedan HG proizvod, stay tuned, stize u narednom postu.
  • Labello Classic care i Labello Milk&Honey – moja dva omiljena labela za zimski period. Plavo je masnije i koristim ga za negu, a zuto je blaze (i smrdljivije, ne volim taj sinteticki miris meda u proizvodima) i koristim ga kao podlogu za sjajeve i ruzeve. Definitivno mojim usnama najvise prijaju :)

P1150059

  • Deborah Milano BB krema u nijansi 02 Beige – moja zimska nijansa. Leti koristim 05 i ovom kremom sam prezadovoljna. Koza mi uvek izgleda blistavo, prekrije te sitne nedostatke koje svako od nas ima, a ne “stoji” na licu, ne izgleda vestacki.
  • MaxFactor 2000 Calorie maskara u curved brush varijanti – maskara koja mi definitivno najvise odgovara, ali kratko traje. Najveca joj je mana sto je nekako uvek ima malo, meni se cini 5 a ne 9ml kao sto pise na ambalazi. Brzo se susi, a takve karakteristike kada se stave u odnos sa cenom…pa, ne zvuci najbolje :) Kupujem je stoga na snizenjima, cisto da mi ne bude zao datih para.
  • Aura Glorious cheeks rumenilo u nijansi 216 Honeymoon honey – od momenta kada sam ga kupila, sva moja ostala rumenila su pala u zaborav…a nemam ih malo. Najsavrsenija nijansa za moj ten koju sam trazila oduvek. Blaga, koralna, prava boja za malo tamnoputije brinete. Sa ovim rumenilom se ne moze preterati, stoji na licu citavog dana, a cena je prava sitnica – 300-400 rsd.
  • Aura Divine eyes senka za oci u nijansi 64 Cafe au lait – predivna tamnobraon senka, mat, odlicna za dnevne varijante. Odlicno se slaze sa mojim tamnim ocima, jos jedan proizvod koji ne ispustam iz ruku.
  • Aura Absolute shine sjaj za usne u nijansi 503 Coral crush – nisam preterano ljubitelj sjajeva, ali u ovaj se prosto morate zaljubiti. Boja koja fenomenalno izgleda na usnama, cetkica kojom se sjaj sa lakocom nanosi, formula koja je postojana i ne previse lepljiva. Cestitke Auri, stvarno postaju sve bolji i bolji :)
  • Maybelline Color Whisper ruz/sjaj za usne u nijansi 530 Who wore it reder – uz njega vam ne treba nista osim maskare na ocima. Apslutno savrsenstvo na usnama :)
  • Rimmel Lasting finish by Kate ruz za usne u nijansi 01 – definicija crvenog karmina.

P1150088

  • Rimmel 60 Seconds lak za nokte u nijansi 850 Aye, aye, sailor – u svoju garderobu sam polako pocela da unosim teget elemente, a tako je i ovaj lepotan zapao u moju kolekciju lakova. Lako se nanosi, ali mu je susenje daleko od 60 sekundi.
  • Essence Floral Grunge lak za nokte u nijansi 04 Madly purpled – ugrabih ga na nekom snizenju, mislila sam da ce mi vise pristajati, ali se njegova boja kada se osusi i boja moje koze ne vole previse.
  • Flormar Supermatte lak za nokte u nijansi M104 – ne znam zasto im se ova linija zove ovako kada su lakovi bas bas sjajni, nije im potreban TC. U pitanju je lepa fuksijasta nijansa koju uvek imam u svojoj maloj kolekciji.

P1150096

  • Golden Rose Holiday lak za nokte u nijansi 53 – cisto savrsenstvo koje zahteva zasebnu sliku :) Dupe za cuveni OPI Jinx i lak koji su mi svi hvalili na noktima, pa cak i muski deo ekipe. Ulazi u mojih top 5 lakova ikada. To dovoljno govori, zar ne?

P1150097

  • Moja nova zavisnost – Golden Rose Rich color kolekcija :) Prvo, cena im je 130 dinara. Drugo, neki se mogu nositi kao jednoslojci, u najgorem slucaju su potrebna dva sloja, a suse se jako brzo. Krenimo od nudaca u pravcu kazaljke na satu: 10, 21, 17, 50, 105, 30.
  • Golden Rose Jolly Jewels lak za nokte u nijansi 103 – ne nosim ga nikada zasebno, u principu ga kombinujem sa Rich Color lakovima (uz 10 ide savrseno).

To su bili proizvodi koje sam kupila u poslednjih mesec, mesec i po dana. Da li imate iskustva sa njima? O kojima biste da prvo pisem?

Do narednog posta, :*

Standard

8 thoughts on “New in #3

  1. Od dekorative imam sve, ali zato od preparative skoro ništa – izuzev Velnea Body Butter/a koji je jedan od najfenomenalnijih proizvoda te vrste koji sam koristila. Skoro sam kupila još jedno pakovanje.

Ostavite svoj komentar

