Nega kose

Insight Damaged Hair maska za ostecenu kosu [Recenzija]

Prvi post u Novoj godini…najpre bih svima da vam pozelim srecne novogodisnje i bozicne praznike, nadam se da ste ih lepo proveli, u dobrom raspolozenju i jos boljem drustvu :) Sebi bih pozelela vecu posvecenost blogu, posto ovo trenutno ni na sta ne lici :D Salu na stranu, zelela sam da ovu godinu na blogu otpocnem nekim proizvodom koji me je bas bas odusevio i dileme nije bilo, izbor je odmah pao na Insight masku za ostecenu kosu. Rec je o brendu koji je svojom pojavom na nasem trzistu izazvao praaavi bum na forumu ana.rs :)

P1150369

Insight predstavlja liniju za negu kose koja je nastala pod okriljem italijanske kompanije Rolland, poznate po profesionalnoj kozmetici za kosu. Brend obuhvata vise razlicitih podlinija, da se tako izrazim, a zahvaljujuci Alexandar Cosmetics-u, nama su dostupne linije Dry hair, Antioxidant, Daily use, Anti-frizz, Damaged hair i Colored hair (koje ukljucuju sampon, balzam i pakovanje za kosu), zatim Anti-dandruff, Loss control i Styling. Sve dostupne Insight proizvode mozete videti na zvanicnom sajtu Alexandar Cosmetics.

Do sada se nisam susretala sa Rolland prozivodima za kosu, ali nakon ove maske…sumnjam da ce nam ovo biti prvo i poslednje druzenje :)

P1150373“Maska koja rekonstruiše i dubinski hrani oštećenu kosu. Obogaćena je organskim ekstraktom pšeničnih klica, maslinovim puterom, uljem argana, uljem pirinčanih mekinja i fitokompleksima. Ne sadrži mineralna ulja, parabene, silikone, veštačke boje i mirise koji mogu izazvati alergijsku reakciju. UPOTREBA: naneti na mokru kosu i ravnomerno utrljati. Sačekati 5-10 minuta i temeljno isprati.” (preuzeto sa sajta)

 

Dakle, rec je o pakovanju koje je namenjeno suvoj i ostecenoj kosi, kojoj je potrebna nega u vidu popravljanja strukture same dlake. Pakovanje nije cisto proteinsko, ono je kombinovano, sto se moze videti i po samom sastavu.

P1150375

P1150376

Sastav: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Myristyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Seed Extract, Olea Europea (Olive) Fruit Oil, Hydrogenated Olive Oil, Tocopherol, Laurdimonium Hydoxypropyl Hydrolized Wheat Protein, Hydrolized Wheat Protein, Sodium Cocoyl Glutamate, Parfum, Citric Acid, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Radi se o pakovanju koje u sebi ne sadrzi silikone, tako da je njegov efekat stvaran, nije nikakva sminka. Analizu sastava mozete videti ovde.

Sto se tehnickih stvari tice, ova maska nam stize u plasticnom pakovanju. U pitanju je meksa plastika sa cvrstim poklopcem, jednostavnog izgleda. Po ceni od 550 rsd dobijate 500ml proizvoda, koje treba potrositi 12 meseci od otvaranja. Ono sto je vazno i sto je najveca prednost ove maske je sto ona po svojoj ceni pripada rangu drogerijskih pakovanja, ali po kvalitetu se moze meriti sa skupljim i profesionalnim proizvodima. Dakle, po ceni jedne drogerijske maske dobijate proizvod zaista vrhunskog kvaliteta.

Ispod crnog poklopca nalazi se zastitni poklopac od mekane bele plastike, ispod koga se nalazi maska.

P1150371

P1150372Standardne je gustine, bele boje i jako prijatnog mirisa koji se zadrzava na kosi i nakon ispiranja. Ne znam kako bih ga opisala, mirise poprilicno neutralno, na frizerski salon :)

Sada je red na moj utisak:

  • Za pocetak, kakva je moja kosa? Kovrdzava, samim tim i prirodno suvlja, potrebna joj je konstantna hidratacija. Nije ostecena, nije hemijski tretirana, ali kako mi je dlaka tanka – sklona je pucanju zimi. Proteinske maske mi ne prijaju, tako da kosu hranim proteinima uz pomoc kombinovanih maski, kao sto je ova.
  • Kako sam koristila pakovanje? Prvi put sam kosu standardno oprala samponom, zatim stavila na krajeve Velnea Macadamia Nut balzam, cisto prevencije radi, da mi se kosa ne udrveni od pakovanja. Sledeci put nisam koristila balzam i rezultat je bio sasvim isti. Nanela sam masku na kosu, izbegavajuci koren, upakovala je u pundju, stavila na glavu kesu i zagrevala fenom nekih 20-30 minuta, a zatim oprala kosu. Jos pri nanosenju maske osetila sam pod prstima koliko lepo utice na kosu, lako se nanosi, prsti bukvalno kliiize, nigde se nisam pocupala i slicno. Pri ispiraju, osecaj jos lepsi. Kosa je svilena, ali ne onako da leti na sve strane kao posle maske za hidrataciju, vec je teza u rukama, umirena, kao posle proteinske, ali nije drvenasta. Dakle, bas ono sto sam zelela. Monoklica je lepo to definisala – kosa je mokro svilena. :)
  • Nakon pranja sam standardno “guzvala” kosu Amika kremom za kovrdze i pustila kosu da se sama osusi, bez fena. Rezultat je umirenija kosa, lepo definisane lokne, meka kosa. Kao sto sam rekla, moja kosa nije ostecena, nije tretirana, tako da ne znam kakav je efekat na takvoj kosi.

Rezime – prezadovoljna sam. Dobila sam bas ono sto sam i trazila. Masku koja ce mi istovremeno i hidrirati i jacati kosu, a da pri tome nisam morala da izdvojim malo bogatstvo kako bih sebi ovo priustila. Da li cu je kupiti ponovo? Oooo, da :)

Da li ste i vi isprobali ovu masku ili neke druge Insight proizvode? Kako imam u planu da investiram u jos neke od njih, volela bih da cujem i vasa iskustva :)

Toliko od mene ovog puta, ljubi vas

Lejdi :)

Standard

4 thoughts on “Insight Damaged Hair maska za ostecenu kosu [Recenzija]

Ostavite svoj komentar

