Hrana

Recepti: Plazma-shake

Januar za mene predstavlja dve stvari – praznike i ispitni rok. Kako su praznici prosli, doslo je vreme da se uzmu knjige u ruke i da se krene na ucenje. Samim tim, dani su monotoniji, dosadniji, zamorniji…ali ne mora uvek tako da bude :) Evo necega sto mozete smuckati u pauzi od ucenja, a taman ce vam vratiti energije koja je ovih dana prekopotrebna. “Recept” je krajnje banalan, a ukus krajnje predivan. Pa, sta cekate? Pravac kujna! :)

Slide1

Potrebni sastojci za jednu osobu:

  • 60g mlevene Plazme (tj. bilo kog mlevenog keksa, licno preferiram Plazma keks)
  • 10g kakaa u prahu
  • 2dl mleka
  • kasika meda (po ukusu)
  • 20g cokolade za kuvanje

U jednoj posudi pomesajte keks i kakao, a zatim toj smesi dodajte mleko i mesajte dok se lepo ne zgusne. Zbog lakseg sjedinjavanja sa kakaom, bilo bi dobro da malo ugrejete mleko. U zavisnosti od toga koliko slatko zelite da bude, dodajte meda. Meni je dovoljna jedna kasicica. Rastopite cokoladu i sipajte je na dno case, a mozete je razmazati i po zidu case. U ove svrhe slobodno iskoristite i toping cokoladu. Sipajte sejk preko rastopljene cokolade. Ukrasite mlevenim keksom ukoliko zelite :) Prijatno!

P1150550

Evo kako izgleda sejk u kome ja uzivam dok vam pisem post :)

Volite li plazma sejk i sta sebi pravite kako biste se zasladili?

 

Do narednog posta,

Lejdi

Standard

2 thoughts on “Recepti: Plazma-shake

  1. Anchi says:

    Pravim ovako nesto. I obozavam! Samo sto mi zbog mleka izlaze bubuljice. Nije kriv kakao, cokolada sama po sebi, vec mleko, ali mi ovo tokom ispitnog roka najvise pomaze da ne navalim na cokolade, nutele i druge slatke grehove sa kojih se tesko skidam, a jos teze skidam njihovu stetu.. Moja varijanta je kakao, plazma ili bevista ili petite beurre, ja to izmrvim, prelijem mlekom i ostavim 2-3 minuta i posle njapkam. A probacu i ovu tvoju verziju :)

Ostavite svoj komentar

