Nega lica i koze

Dahlia Univerzalna krema [Recenzija]

Znaaaam da me nema neko vreme, ali ispitni rok je u toku i za desetak dana imam strasno vazan ispit nakon koga cu se vise posvetiti blogu :) Cak se i rimuje u neku ruku :D

Danas cu sa vama kroz ovu blic-rezenciju podeliti svoje utiske o Dahlia Univerzalnoj kremi koju sam skoro kupila i moram priznati da mi se dopada. Volim kreme ovog tipa jer se mogu koristiti jelte za bilo sta, a kako imam tendencije da svakom proizvodu trazim sto vise uloga – ovo je nesto kao stvoreno za mene.

P1140510

“Dahlia Univerzalna krema namenjena je kompletnoj i svakodnevoj nezi i zaštiti svih tipova kože. Jedinstvena formulacija prodire u najdublje slojeve kože i hrani je, a koža ostaje svilenkasto glatka i nežna. Višenamenska je, pa se zbog toga može koristiti za negu svih tipova kože i svih delova tela. Zahvaljujući jedinstvenom sastavu brzo se upija, a prijatan osećaj na koži zadržava se još dugo nakon nanošenja. Mogu je koristiti osobe svih uzrasta, uključujući i one najmlađe.”

Kako pa drugacije opisati univerzalnu kremu? Mozete je koristiti bukvalno za sve, od glave do pete. Ja je prvenstveno koristim za ruke, uvece za lice, a ponekad i za telo ako bih intenzivniju negu koze. Sama struktura kreme, njeno pakovanje, pa donekle i miris, podseca na klasicnu Nivea kremu na kojoj sam odrasla, a i efekti im se mogu porediti.

Krema dolazi u cvrstoj metalnoj kutijici tamne ciklama boje, zastitnog znaka ove kompanije. Kada je otvorite, ima na sebi aluminijumsku foliju, tako da mozete videti da li je neko cackao pre vas.

P1140522

Sada – prva mana. Dok folija postoji na kremi, poklopac savrseno leze preko. Ne moze sam da ispadne i slicno. Kada se folija u potpunosti skine, nije ista prica… Poklopac postane labaviji i krema onda nije za nosenje u tasni i slicno. Nije strasna stvar, ali nekad zna da zasmeta.

P1140525

Struktura kreme je gusca, ali ne previse gusta. Kao Niveina je, samo manje masna pa se brze upija. Mene i miris podseca na Nivein, ali je manje intenzivan, brzo se gubi, a koza ostaje nezna. Krema je bele boje.

P1140527

Kada je koza upije, ne ostaje nikakav masniji fil, ne lepi se svako cudo iz vazduha za kozu i slicno.

Evo sastava:

P1140518primeticete prisustvo parabena. Za mene to nije neki preteran minus jer su konzervansi gotovo svuda prisutni, ali eto, neko ce ovo smatrati manom.

Sto se tehnickih podataka tice, krema se moze kupiti u tri velicine: 30ml, 75ml i 150ml. Preporuceno je iskoristiti je 12 meseci po otvaranju. Cena za 75ml je oko 140 rsd, sto smatram sasvim ok cenom za kremu ovakvog kvaliteta.

Ne znam sta bih vam jos mogla reci. Moja koza je suvlja i dovoljno je da ruke namazem samo pred spavanje a da mi koza budem meka i nezna. Videcemo kakvi ce rezultati biti tokom zime, ali tokom letnjeg i prelaznog perioda definitivno ispunjava moje zahteve.

 

Za kraj, mali rezime:

+ odlicna nega koze, brzo se upija, univerzalna je, cena je vise nego povoljna

– prisustvo parabena, problem sa poklopcem

 

Da li bih je ponovo uzela? Da. Trenutno sam u fazi isprobavanja vise univerzalnih krema, u poredjenju sa Dove i Nivea kremom, po mom misljenju je Dahlia definitivno pobednik.

Koristite li proizvode ovog domaceg brenda? Kakvi su vasi utisci vezani za ovu kremu?

 

Pozdravljam vas uz obecanje da se uskoro vracam sa cescim i duzim postovima :*

Lejdi

Standard

13 thoughts on “Dahlia Univerzalna krema [Recenzija]

  1. E pa drago mi je da ti se svidja. Ja je nisam probala posto imam neko lose misljenej o ovakvim kremama jer sam probala NIveinu koja je za mene najuzasnija krema ikada napravljena. Ne odgovara mi nikako. Ali eto mislim da cu dati sansu ovoj kremi posto inace volim njihove proizvode. Drago mi ej da nije gusta ni masna ko Niveina. :)

  2. Koristim Dahlia skidac laka za nokte i ubedljivo mi je najbolji od svih (narandzasti, bez acetona). Inace, nista drugo nisam probala od Dahlie, ne znam zasto… ;)

    Samo ti uci, kad god se vratis, dobro nam dosla nazad ;)

    • Slazem se za taj skidac laka, odlican je, mada sam skoro probala Lilijev zeleni uljani i mogu ti reci da mi se cak jos vise dopada :) Ma ubija me agonija koju nosi ispitni rok, jedva cekam da prodje i da se vratim ovde :D

  3. Pingback: New in #2 | Lejdi's corner

  4. Pingback: Recycle Bin #2 | Lejdi's corner

Ostavite svoj komentar

