Nega lica i koze

Kozmetika Afrodita: Gel za tusiranje sa jojobinim uljem [Recenzija]

Helou tu ju ol :) Nije me bilo nekoliko dana, ove nesnosne beogradske vrucine su za posledicu imale neukljucivanje kompjutera. Uz to, pocela sam da spremam ispite za septembarski rok (drz’te fige, budzet mi je blizu :)), nasle su se jos poneke obaveze i rezultat je slabo pojavljivanje u blogosferi :/

Danas sam tu i pisem vam o Afroditinom gelu za tusiranje koji me je odusevio jos pri prvom koriscenju, a moje reci hvale se nisu umanjile ni nakon desetak dana upotrebe. Drage dame sa suvom kozom, ovo je post za vas :)

P1140369Afrodita je relativno skoro izbacila novu liniju kompleta gelova za tusiranje i mleka za telo. Koliko sam videla u Liliju, u ponudi su 3 razlicite verzije: Jojobino ulje, Acai bobice i Mineralna voda. Na srpskom sajtu  ove kozmeticke kuce vidim dostupan i komplet sa Zelenim cajem koji nisam videla u parfimerijama, a mozda se slucajno zadesilo tako. Cena gelova za tusiranje je 210 dinara, a ja sam svoj primerak ulovila na snizenju od 20%.

Ono sto me je prvo privuklo, osim lepe i jednostavne ambalaze, je ovaj anti-dryness natpis na dnu. Koza tela mi nije sasvim suva, ali naginje suvoj i uvek sam opterecena mackanjem nakon tusiranja kako bi mi koza bila meka i nezna. Kako svi zivimo u zurbi, nekada nemam vremena da se namazem, pa ludim jer mi koza bude isusena od “deterdzenata” koje koristim za kupanje. Leti je pritom toliko vruce da nekada dodatni sloj kreme na kozi zna strasno da me iritira. Nadala sam se da ce se ovaj proizvod pokazati kao 2 u 1, i da vam kazem…nije me razocarao :)

Sama struktura gela je tecnija zbog ulja koje sadrzi, treba ga pazljivo dozirati. Potrebna je malena kolicina kako bi se nasapunalo citavo telo. Koristim ga u kombinaciji sa lufom za kupanje i pena koja se stvori je kao san. Imate osecaj kao da se kupate mlekom, a ne gelom za tusiranje. Miris mu je jako prijatan, kao svi proizvodi sa karite puterom, sa dodatkom vanile i zadrzava se na kozi. Mislim da nema osobe kojoj miris ne bi odgovarao, ali onjusite svakako pre kupovine :) Verujem da se u kombinaciji sa mlekom za telo miris dodatno produzava.

P1140370Nakon tusiranja, koza je prenezna :) Nahranjena je, glatka, zaista nema potrebe mazati je dodatno jos necim ukoliko ste u zurbi. Ukoliko niste – namazite je, svakako ne moze da skodi.

P1140371

P1140372Sto se tehnickih podataka tice, gel  ima 250 ml koji se mogu koristiti 12 meseci po otvaranju. Pakovanje je plasticno, standardno za proizvode ovog tipa.

Ne znam sta bih vam jos rekla o mom novom miljeniku. Tusiralica kao tusiralica, samo meni draza od drugih tusiralica :D Ukoliko vas jos nesto zanima slobodno me pitajte u komentarima.

Koje gelove za tusiranje vi koristite? Da li ste probali neki od Afroditinih, mozda konkretno ovaj?

 

Lejdi

Standard

6 thoughts on “Kozmetika Afrodita: Gel za tusiranje sa jojobinim uljem [Recenzija]

  1. Obozavam uljane kupke ;) Imam jako suvu kozu i bas mi prijaju ;) Moracu da probam ovu. Inace nikada nisam koristila Afroditine kupke, uvek se nekako vrtim oko Dove i Nivea kupki ;) Navika ;)

    • Tako se i ja drzin proverenih, ali za Afroditine sam cula toliko reci hvale da sam skoro bez razmisljanja kupila ovu :) Ako imas suvu kozu, nema sanse da se pokajes :D

  2. Pingback: New in #2 | Lejdi's corner

  3. Pingback: Recycle Bin #2 | Lejdi's corner

Ostavite svoj komentar

