In and out

Recycle Bin #1

Koliko volim da kupujem nove stvari, toliko volim da bacam stare :) Mislim da sam najsrecnija nakon veceg sredjivanja sobe, kada iz nje izbacim dva dzaka nepotrebnih papira, starih svezaka, istrosenih proizvoda, odece koja mi ne odgovara.

Danas pisem i svoj prvi post ovog tipa. S obzirom da je leto, vise sam koristila preparativnu nego dekorativnu kozmetiku, tako da ona i cini najveci deo smeca. Evo druzine na okupu:

P1140413

Da krenem od preparative:

P1140419

  • Eveline tanning accelerator – proizvod o kome sam vec pisala, tako da ne bih nista dodavala, moje misljenje se nije promenilo. Mislim da ga necu ponovo kupiti jer sam nabavila Carroten ulje za suncanje koje mojoj kozi vise odgovara.
  • Dahlia mleko za telo – ovo je varijanta za normalnu do suvu kozu. Jako lepo mleko za telo, kupovala sam ga vec nekoliko puta. Odgovara mi tokom proleca i jeseni. Leti volim laksa mleka, a zimi neka jaca.
  • Fennel Body Yogurt  – sa punim pravom na sebi nosi etiketu na kojoj pise da nije u pitanju prehrambeni proizvod :) Kada se otvori ima izgled sladoleda od jagode na koji i mirise, a da bi stvar bila nezgodnija i pakovanje mu je u obliku zdele. Bila sam u iskusenju da ga stvarno probam :) Super je za leto, osvezavajuc je miris, brzo ga koza upija. Sada imam Jogurt sa mirisom cokoladnih kolaca. Njami :)
  • Propolis krema sa cvetom nevena – moja omiljena nocna krema za hladnije dane. Jedva se naterah da je istrosim po ovoj vrucini :) Hrani i neguje kozu, vraca joj blagu i blistav izgled. Kupujem je sigurno opet :)
  • Dove univerzalna krema – kupila sam ovo maleno pakovanje od 30ml kako bih je isprobala i svidja mi se :) Lagana je i moze se koristiti bukvalno za celo telo. Mackala sam njom lice, ruke, laktove, kolena, jednom prilikom sam se njom posluzila u nedostatku mleka za telo i odlicna je :) Definitivno uzimam veliko pakovanje.
  • Hemel krema za osetljivu kozu – jos jedna krema za zimske dane :) Oporavlja kozu od ledenih vetrova, a kako joj je istekao rok koristila sam je za negu stopala i odlicno se pokazala. Podseca na cuvenu Hemel kremu za pete, samo je manje intenzivna.

P1140424Uvek koristim nekoliko dezodoranasa istovremeno, ovog puta sam koristila ova dva. Oba su Niveina, jedan je Invisible for black and white (ja dodajem – za sve moguce :D), a drugi Stress protect. Invisible sam nabavila opet, divnog je mirisa, zaista ne ostavlja nikakve tragove i dugotrajan je, dok Stress protect necu ponovo uzeti. Kako sam panicar kada su ispiti u pitanju, kupila sam ga prvenstveno iz tih razloga. Ne smanjuje znojenje, ostavlja tragove na odeci i miris mu i nije neki. Podseca me na neki deciji dezodorans od narandze.

P1140433Sigurno godinu dana nisam kupovala gelove za tusiranje, jer moji prijatelji znaju koliko ih obozavam, pa mi uvek drze zalihe pune :) Obe tusiralice sam dobila, nisam ih birala.

  • Amazonia iz Oriflame kozmetike je osvezavajuca, isprva mi je miris bio neprijatan i neobican, ali cim sam se navikla zavolela sam je :) Super je za jutarnja tusiranja kada je potrebno brzo razbudjivanje.
  • Ovaj Fa gel u Srbiji nisam nasla i jako mi je zao zbog toga. Namenjen je i brijanju tako da je jako nezan prema kozi, a i miris mu je takav. Blag, tanan, uspavljajuc…tako da sam ga koristila uvece. Ako volite nezne mirise, ovo je gel koji ce vam se sigurno dopasti. Kakav je kada je brijanje u pitanju, ne mogu da potvrdim.

I, za kraj…

P1140443

  •  Essence Sun Club Bronzer za brinete – kao sto se vidi, nisam ga potrosila, bacam ga jer mislim da se pokvario. Za prolece mi je bio ok jer nije preterano taman i lako se nanosio. Odjednom se skroz promenio – na licu je izgledao cakey i u tanjem sloju, postao je nekako “meksi”, a rok trajanja mu nije ni blizu isticanja. Necu ga sigurno kupiti ponovo zbog narandzastog podtona koji je prisutan.

Eto tako, to bi bilo sve od mene ovog puta.

Da li ste koristile neki od ovih proizvoda i kakvi su vasi utisci?

 

Ljubi vas

Lejdi

 

 

 

 

Standard

2 thoughts on “Recycle Bin #1

  1. meni su ovakvi postovi dragi jednako kao i mjesecni favoriti :) u kratkim crtama saznam sve što treba i uvijek otkrijem nešto što bih voljela probati :) eveline akcelerator trazim vec duze vrijeme, nikako da ga ulovim :) valjda cu biti sretnija slijedece ljeto.

    • Slazem se sa tobom, i ja volim da ih citam iz istih razlog :) Za akc. sam bila srecne ruke i nasla ga na vreme, nedelju dana kasnije su devojke pocele da se zale kako ga nigde nema :D

Ostavite svoj komentar

