Hrana

Recepti: Malo drugacija kajgana

Danas mi se nesto ne pise o kozmetici jer je vec dugo bila predmet mojih postova, pa bih da pisem o hrani, tj.  da vam dam ideju za vrlo ukusan, zdrav i hranljiv dorucak :) Volim da jedem, ali jos vise volim da kuvam i da isprobavam nove recepte, tako sam i dosla na ideju da “smuckam” ovaj :)

Slika je sa mog Instagram profila, ne zamerite na kvalitetu :)

Slika je sa mog Instagram profila, ne zamerite na kvalitetu :)

Rec je o kajgani, ali o maaalo drugacijoj kajgani. Pa, sta ce vam biti potrebno?

Za dve osobe (brat i ja uspemo ovo da pojedemo, zapravo vise on nego ja :D):

  • 4 jaja
  • sunka
  • sir
  • povrce po zelji – paprika, paradajz, tikvice, sargarepa, spanac, luk – bukvalno, ono sto volite da jedete
  • so, biber, ulje i ostali zacini koje zelite da koristite

U jednoj posudi umutite jaja i zacinite ih. Ostavite ih po strani. Pripremite vatrostalnu ciniju ili manji pleh i premazite ga uljem. Mozete koristiti suncokretovo, a mozete i neko drugo koje vise volite. Meni se najvise svidja ukus sa maslinovim uljem.

U podmazanu posudu naredjajte sunku i sir. Ja sunku isecem u trakice, a sir na kockice, i razbacam ih sto ravnomernije po ciniji. Dodajte iseckano povrce koje ste izabrali, a mozete praviti i bez povrca. Kada ste sve to stavili u ciniju, prelijte umucenim i zacinjenim jajima i malko promesajte. Volim da preko svega pospem malo susama, lana i ovsenih pahuljica.

Pecite na 180 stepeni nekih 20-30 minuta. Kajgana ce biti gotova onda kada mozete nozem da je probusite, a da na njemu ne ostanu tragovi jaja.

Na gornjoj slici vidite kako jelo otprilike izgleda kada je gotovo, ja sam od povrca koristila papriku i sargarepu.

Posluzite uz solju jogurta i navalite :)

Eto, nista komplikovano, jednostavan i opstepoznat dorucak, na drugaciji nacin :)

Kako vam se cini? Da li ste ikada pravili ovako kajganu i da li biste probali da je napravite, ako niste?

 

Uz nadu da cete probati ovaj recept, prijatan obrok zeli vam

Lejdi

Standard

4 thoughts on “Recepti: Malo drugacija kajgana

Ostavite svoj komentar

