DIY

DIY: Ciscenje pribora za sminkanje

Primetila sam da mi je najcitaniji post do sada DIY stalak, tako da sam resila da ubuduce vise pisem na tu temu. Danas cu da pricam o odrzavanju pribora za sminkanje, odnosno kako to da radite bez da trosite novac uzalud na druge preparate.

Ovo je tema koju treba uvek spominjati jer je toliko vazno odrzavanje cetki za sminkanje cistim. Zasto? Vise je razloga:

  1. Cetke su pune bakterija i prljavstine. Da li zaista zelite da ih nanosite na svoje lice? Kad god me mrzi da operem cetke, samo zamislim reklamu za Domestos i oni odvratni bacili koji se dernjaju me odmah nateraju da se bacim na ciscenje :)
  2. Redovno odrzavanje pribora cistim produzava njegov rok trajanja, odnosno veci budzet za kupovinu novog ruza ili laka za nokte.
  3. Sminkanje cistim cetkama je mnogo lepse nego sminkanje cetkama koje su toliko puta upotrebljene da ne znate vise ni koje sve proizvode imaju na sebi.
Image

Zelite li OVO na svom licu? Aj dont tink sou.

Kako na jednostavan nacin ocistiti arsenal za sminkanje?

Ne treba ih cistiti agresivnim sredstvima. Neka blaga, ali efikasna nega je sasvim dovoljna. Citajuci na raznim mestima tekstove na ovu temu, pronasla sam svoju dobitnu kombinaciju:

  • U manjoj posudi/casi/solji pomesam toplu vodu, bebi sampon (trenutno koristim Babylove) i malko maslinovog ulja, kako bih dobila sredstvo za pranje.
  • Ciscenje zapocinjem najcistijim cetkama, da bih ga zavrsila onim najprljavijim (obicno onim koje koristim za tamne senke).
  • Svaku cetku umocim u miks za pranje i malo je zavrtim. Uvek izbegavam da perem sam koren cetke.
  • Zatim, cetku isperem mlakom vodom i polozim je na peskir. I tako za svaku pojedinacno.
  • Onda kada ne stavim maslinovo ulje u samu smesu za pranje, znam da nanesem jaaako malo regeneratora za kosu na svaku cetku, pa i to isperem. Trenutno koristim ovaj regenerator.

Eto, krajnje jednostavno. Cetke obicno perem uvece, kako bi se tokom noci osusile.

Posto ponekad nemam vremena za ovaj proces, uvek imam smuckan miks za suvo pranje cetki. Ovaj “recept” sam pronasla na netu i zadovoljna sam njegovim kvalitetom. Moze se koristiti izmedju dva pranja, nikako nije zamena za pranje. Vrlo je jednostavno napraviti ga:

  • U bocici sa rasprsivacem (imate ih u plastikarama, a u krajnjem slucaju mozete je kupiti i u Sephora parfimerijama) pomesam 50ml tople vode sa pola kasicice regeneratora.
  • Dobro izmuckam i dodam 50ml alkoloha i opet izmuckam.
  • Bocicu drzim negde blizu cetki, na hladnijem mestu tako da je uvek spremna za koriscenje, a zgodna je i za putovanja.
  • Pre upotrebe promuckam i blago naprskam na cetku (znaci ne kupam je u ovome :)) i to je sve.
Image

Ovo vec izgleda mnogo bolje, zar ne? :)

Ova dva recepta su poprilicno poznata, tako da znam da ne pisem ni o cemu novom i specijalnom.

Kako vi cistite svoje cetke i radite li to redovno? Koja sredstva koristite?

Razmisljala sam da u nekom narednom periodu napisem DIY post o tome kako se moze napraviti futrola za cetke i ostatak pribora za sminkanje, sta mislite o tome?

Ljubi vas

Lejdi

Standard

8 thoughts on “DIY: Ciscenje pribora za sminkanje

  1. ja to radim obično deterdžentom od suđa. nekad umiješam i maslinovo ulje.ako ne zaboravim. i nisu mi četke ogrubjele niti ništa slično. deterdžent najbolje opere kistove za tečni puder, svaki šampon mi je bio preslab za to. ponekad i dove sapunom, zavisi šta mi je pri ruci :D
    a za ono brzinsko čišćenje između korištenja i u nuždi koristim vlažne maramice. samo protrljam četku od maramicu i to je to.

    • Ma ja ih sve preterano mazim, pazim (i zovem ih Djole :D), pa bezim od sampona i deterdzenata, ali cu da probam Dove sapunom kad ga vec i lice koristim :) Koristila sam ranije vlazne maramice, i one su zgodne za brzo pranje :)

Ostavite svoj komentar

