Nega lica i koze

Bozen Face Scrub [Recenzija]

Danas vam predstavljam jedan od mojih HG proizvoda kada je nega lica u pitanju – Bozen Face Scrub, ili na srpskom – piling za lice. Prvi put sam ga koristila u osmom razredu, a sedam godina kasnije i dalje predstavlja stalnu postavku u mom kupatilu.

Image

 

Vecini ljudi u Srbiji je prva asocijacija na Bozen kozmetiku cuveni Turbo slank (koji nikome pomogao nije ali it’s ok), a meni je prva asocijacija ovaj predivni piling za lice. Malo je reci da ga obozavam. 

“Ovaj izuzetno nezni piling namenjen je svim tipovima koze i sadrzi ultra fine abrazive prirodnog porekla koji odstranjuju mrtve celije na kozi lica. Istovremeno odrzava ravnotezu koze i zadrzava njenu prirodnu vlaznost zahvaljujuci vitaminu E. Idealan je za dubinsko ciscenje neciste koze, a redovnom upotrebom koza postaje potpuno glatka i sjajna.”

Image

Piling je upakovan u plasticnu bocicu od 250ml, po mom misljenju lepog i jednostavnog dizajna.

Nisu slagali ni jednom recju :) Kao sto sam vec spomenula, ovaj piling sam pocela da koristim jos kao tinejdzerka, kako bih odrzavala cistocu lica. U pubertetu nikada nisam imala problema sa bubuljicama, osipima, uvek mi je lice bilo cisto, a ovaj proizvod mi je pomogao da mi lice i ostane takvo. Kako moja koza ne podnosi rutinu, s vremena na vreme bih ga zamenila nekim drugim pilingom, ali bih mu se uvek verno vracala.

Ne koristim ga svakog dana jer mislim da je preterano toliko mrcvariti kozu (ma koliko piling bio blag), vec ga koristim do dva puta nedeljno. Upotrebljava se tako sto se blagim kruznim pokretima nanosi na vlazno lice i nakon jednog minuta ispira. Osim sto ga upotrebljavam kao piling za lice, s vremena na vreme njim odradim piling vrata, dekoltea, ramena i ledja.

Koza bude cista, glatka na dodir, i maaalcice zategnuta tako da je obavezno naneti kremu nakon tretmana. Obicno piling radim uvece pred spavanje, pa onda lice namazem hranljivijom kremom. 

Image

Struktura mu je polu-gelasta, kao neki tecni sapun. Sadrzi u sebi cestice koje se ne otapaju pod prstima i koje pod blagom masazom lica uklanjaju mrtve celije koze lica.

Image

Meni ovo pakovanje traje vec 2 meseca, “crta” se nalazi kod reci “Face”, a upotrebljavamo ga i brat i ja. Dakle, relativno sporo se trosi.

Piling se moze nabaviti u svim Bozen prodajnim mestima po ceni oko 300-400 dinara.

Da rezimiram:

  • blagi piling;
  • lepo pakovanje;
  • radi sve sto i obecava;
  • sporo se trosi;
  • vise nego pristupacna cena.

Koji su vasi HG proizvodi kada je piling lica u pitanju? Da li vam je poznat ovaj proizvod? Da li ga koristite? Kakvi su vasi utisci?

 

Do narednog puta,

 

Lejdi

Standard

Ostavite svoj komentar

