In and out

New in #1

Zdravo :)

Volim da citam postove ovog tipa i na drugim blogovima jer se uvek sazna nesto novo, a i volim da se radujem novim stvarima, pa se tako radujem i ovim postovima. Sta sam to pazarila ovih dana? 

Image

 

1. Fennel Carrot Body Yogurt with Olive uz koji sam dobila Fennel Cream Body Yogurt Chocolate Chip Cookie – ova akcija je trenutno aktuelna u DM drogerijama. Fennel proizvode sam koristila i ranije, odlicni su, mojoj kozi savrseno odgovaraju. Na sebi imaju etiketu da nisu prehrambeni proizvodi i verujte mi, ta etiketa je itekako potrebna :) Samo pomirisite testere njihovih proizvoda koji su uvek dostupni u parfimerijama i sve ce vam biti jasno.

2. Carroten Sunsations ulje za suncanje koje jedva da stiti (SPF je 6) a potpomaze dobijanje lepe, egzoticne boje. Prvi put sam ga kupila, povucena kvalitetom ostalih Carroten proizvoda. Ima predivan miris kokosa i koza ga brzo upija. Videcemo kako ce se pokazati…

3. Nivea Invisible dezodorans – moj omiljeni letnji dezodorans. Ne ostavlja tragove na odeci, prijatnog je mirisa i stvarno dugo traje. Preporucujem :)

4. Babylove gel za kupanje od glave do pete sam kupila jer je dobar za pranje kose. Ne sadrzi sodium laureth sulfate.

5. Dove sapun koristim godinama za negu lica i tela. Obozavam ga.

6. Kupila sam i Dove Rich nourishment kremu koju leti koristim za negu ruku i laktova, a ponekad njom namazem i lice, odlicna je.

7. Pantene krema za oblikovanje lokni je jedan od retkih proizvoda za negu kovrdzave kose koji se moze pronaci u drogerijama i ovim putem bih da apelujem na slabu ponudu ovakvih proizvoda. Krema je super, daje loknama oblik a ne slepljuje ih. Pisacu uskoro o njoj.

8. Balea gel vosak za oblikovanje kose – prestala sam da koristim penu za kosu jer mi je isusivala krajeve, pa sam kupila ovaj vosak kako bih ukrotila kovrdze koje ne slusaju Pantene kremu.

9. Blistex Classic Lip Protector – nekada sam gomilala silna Labela za negu usana, a onda sam postala racionalnija pa se ogranicavam na 2-3 proizvoda ovog tipa. Resila sam da probam Blistex koji se relativno skoro pojavio na nasem trzistu.

Sada malo dekorative :)

10. Essence Floral Grunge rumenilo sam kupila jer ga svi toliko hvale, ali je meni ispalo presvetlo jer sam vec dobila finu boju. Mislim da cu ga ovog leta koristiti kao senku.

11. Deborah Hi Tech rumenilo u nijansi Mogano – rumenilo koje mi se cini da retko ko kupuje. Ovo je drugi put da ga uzimam jer je prethodnom istekao rok. Pravo je letnje rumenilo za devojke sa tamnim tenom.

12. Essence lipliner u nijansi 11 In the nude

13. Aura duo rezac za olovke

14. Maybelline New York Color tatoo senka u nijansi 35 On and on bronze – tek sada sam je nabavila jer sam cekala da istrosim sve masne senke u ovoj boji kako bih je kupila jer, kao sto rekoh – ne volim da gomilam.

15. Moj prvi Golden Rose Jolly Jewel :) U pitanju je 104, zaljubila sam se u ovaj lak pri samom pogledu na bocicu.

16. Don Juan Nail Stars 183 – volim lakove u ovoj boji, prolaze kao letnji vecernji.

 

Da li ste i vi kupile ili koristile neki od ovih proizvoda? Kakvi su vasi utisci? :)

 

Do narednog citanja,

Lejdi

Standard

3 thoughts on “New in #1

  1. Zanimljivo :) Ja merkam ovu Maybelline senku ali nikako da se odlucim da je kupim…za nekoga ko gomila kozmeticke preparate, kada je u pitanju dekorativna kozmetika, bas sam skrtica :D

    • Veruj mi, senka je vredna gomilanja :D Nosila sam je danas, evo vec mi je 8 sati na kapcima, maknula se nije na vrucini, niti se uvukla u kapke, prosto sam u soku da je do sada nisam kupila :O :D

  2. Pingback: Letnji makeup favoriti | Lejdi's corner

Ostavite svoj komentar

