Uncategorized

Sisterhood of the World Bloggers Award

Kud svi tu i mali Mujo :) Red je da i ja napisem 7 cinjenica vezanih za mene. Ovaj post predstavlja idealnu priliku da se predstavim, mozda na malo drugaciji nacin u odnosu na onaj koji cete videti u drugim postovima. Prvo, zahvaljujem se Marijani sa bloga In Between and Away sto me je tagovala, ovo mi puno znaci jer je moj blog jos mala maaaala beba, ali mi je drago da sam vec primecena :) 
 
Image
 
Paaa, da pocnem…
1. Ono sto ljudi prvo primete na meni je moj osmeh. Smejem se oduvek, ne umem drugacije :) Veciti sam optimista, uvek idem napred podignute glave, sa kezom na licu.
 
2. Visoka sam 183cm, ponosno to isticem i ponosno nosim stikle. Ranije sam imala kompleks zbog svoje visine, sada sam presrecna sto nisam ni cm niza. :)
 
3. Imam kovrdzavu kosu koju obooozavam i jedna sam od onih devojaka koje ne bi zelele da svoje lokne zamene ravnom kosom.
 
4. Iskrenost, vernost i postovanje su osobine koje najvise cenim kod drugih ljudi i osobine koje se trudim da negujem kod sebe.
 
5. Ono sto ne volim su rutina i monotonija – u bilo kom smislu. Te dve stvari me ubijaju. Volim dinamiku, volim neocekivanost, volim nepredvidivost. 
 
6. Znam da budem stidljiva i da kao malo dete pocrvenim u roku od sekund.
 
7. Moja slaba tacka – karaoke. Znam da pevam, volim da pevam, dajte mi casu belog vina i mikrofon i necu stati :)
 
 
Eto, i mojih 7. Ne bih da tagujem posebno bilo koju devojku, jer je veliki broj onih koje pratim vec tagovan, tako da ako neka ima zelju da napise nekih svojih 7 karakteristika, slobodno neka to uradi u komentarima :)
 
Pa, sta kazete, da li se i vi pronalazite u nekim mojim osobinama? :)
 
Lejdi
Standard

2 thoughts on “Sisterhood of the World Bloggers Award

  1. hahhah kako ti zavidim – prvo visina..sta da ti kazem, ja metar i zilet :(
    kovrdzava kosa – moja tuga nikad prezaljena – cak sam i minival stavila (pre mnoooogo godina) pa se i on ispravio nakon 2 nedelje.
    Samo ti kuckaj postove, pa ce ova tvoja mala beba brzo da poraste :D

Ostavite svoj komentar

