Nega noktiju

Mojih top 5 letnjih lakova

Ma koliko godina da imate, leto znaci jedno – nema mesta monotoniji, a to pogotovo vazi za moje rane dvadesete :) Leti su sve boje dozvoljene, kako u odevanju, tako i kada je dekorativna kozmetika u pitanju. Zimi na noktima volim da imam smirene boje, tamne, zagasite, dok leti sebi ne postavljam ogranicenja. Ovo je mojih 5 omiljenih lakova za ovo leto :)

 Image

1. Flormar 424 

Ovog lepotana s razlogom stavljam na prvo mesto. Jedan mi je od najdrazih lakova iako sam ga relativno skoro nabavila. Formula mu je savrsena, maze se kao san, na noktima stoji i po 5 dana bez da se okrnji, a cena mu je vise nego pristupacna. Mislim da je lepsi bez nadlaka. Zovem ga Srecko jer mi je dovoljno da samo pogledam na nokte kada ga imam na sebi i da se iscerim. Toliko pozitivno utice na mene :) On predstavlja moju definiciju mint boje.

Image

 

2. Golden Rose Rich Color 47

Ovaj lak obozavam. Divna boja lavande, kremast je, zahvaljujuci maxi cetkici nanosi se u bukvalno dva poteza. U pitanju je jos jedan lak sa savrsenim odnosom cene i kvaliteta. Mislim da je i jedan deblji sloj dovoljan za potpunu prekrivenost, mada preferiram dva tanja.

Image

 

3. Aura Inches 315 You Are Gonna Do The Same For Him

Ne znam koliko sam ga puta kupila do sada. Volim sve Inches lakove, ali je ovo definitivno biser kolekcije. Nije toliko letnji lak, koliko mi je must have za svaku sezonu. Boje je hibiskusa, dakle crvena sa ciklama podtonom, divno izgleda i u hladu i na suncu. Asocira me na zenstvenost i eleganciju. Savrsen za letnje noci :)

Image

 

4. China Glaze High Hopes

Moja omiljena boja. Ne kada su samo lakovi u pitanju, nego i inace. Cak su mi zidovi sobe ovakvi :) Kako je Flormar 424 definicija mint boje, tako je ovo definicija koralne boje. Cim sam ga otvorila formula mu je bila bas bas gusta, tesko sam ga mazala, tako da sam ga razblazila sa nekoliko kapi skidaca laka i sada mi je skroz ok. Ne znam da li je i inace takav, ovo mi je prvi put da ga imam, ili sam samo ubola takvu bocicu. U svakom slucaju, jos jedna must have boja.

Image

 

Za kraj,

5. Flormar Supershine 28

Boja vrlo slicna prethodnoj, ali sa vise crvene u sebi. Meni se cini da malko vuce na neon. Kada se stave jedan pored drugog, vidi se da je HH pastelniji. Jos jedna savrsena formula, moram da primetim da je to odlika svih Flormar lakova koje sam probala, a posebno mi se dopada duzina njihovih cepova. Ovaj lak vristi sa noktiju, vuce na radost! :) Nije mu potreban nadlak, zaista je supershine. 

Image

 

Lakove nisam slikala na noktima (u fazi su oporavka od gela koji sam jedno vreme stavljala), ali tu je swatch – u hladu i na direktnom svetlu:

Image

 

Nadam se da vam se dopada mojih top 5 boja za leto. Da li i vi delite boje na zimske i letnje ili ne? Koji su vasi omiljeni letnji lakovi?

 

Do nerednog kuckanja,

Lejdi

Standard

4 thoughts on “Mojih top 5 letnjih lakova

  1. Pingback: Letnji makeup favoriti | Lejdi's corner

  2. Pingback: Recycle Bin #2 | Lejdi's corner

Ostavite svoj komentar

