DIY

DIY: Stalak za karmine i sjajeve

Kad god se dvoumim da li cu nesto sama da napravim ili da kupim gotov proizvod, uvek izaberem prvu opciju. Volim da ulozim trud u pravljenje stvari koje spadaju u sitnice, a opet znace. Danas cu vam objasniti kako da napravite ovaj stalak koji ja koristim kako bih u njemu drzala karmine, sjajeve i labela koja trenutno koristim. Ono sto upotrebljavam s vremena na vreme drzim odlozeno u kutiji, a ono sto vrtim svakog dana volim da drzim negde na dohvat ruke. Pa da predjem na stvar :)

Image

Sta ce vam biti potrebno?

  • jedna kutija cija velicina odgovara vasim potrebama (koristila sam kutiju od starog telefona)
  • hamer ili karton od koga se moze napraviti mreza (koristila sam neku staru fasciklu jer mi se boja svidela)
  • makaze
  • lenjir

Prvo odredite koje velicine zelite da vam budu ove celijice u koje cete stavljati karmine. Imajte u obziru da i najsiri karmin koji imate treba da vam stane u njih, tako da se vodite njegovom dimenzijom. Ja sam se odlucila za 3 celije po sirini i 7 celija po duzini.

Sada izmerite duzinu i sirinu vase kutije i isecite karton po tim merama – dakle u mom slucaju, sekla sam 2 trake koje su jednake duzini kutije i 6 traka koje su jednake sirini kutije. Sirinu traka proizvoljno izaberite.

Sledeci korak – na trakama pravite rezove makazama. Racunajte da trake moraju da se lepo uklope. Dakle ako je sirina traka 5 cm i ako cete duze trake zasecati po 2 cm, krace morate zasecati po 3 cm.

Vas materijal bi trebao da izgleda ovako:

Image

Sada treba napraviti mrezu od svih traka:

Image

Nakon toga, ubacite mrezu u kutiju:

Image

Voila! Stalak je gotov :) Na dno kutije sam zalepila ukrasni papir, cisto radi dekoracije.

Sada predjite na popunjavanje…

Image

Image

Krajnje je jednostavno napraviti nesto ovog tipa, potrebno je i malo vremena, a stvarcica je stvarno zgodna. Ovako nesto mozete koristiti i za cetke, lakove, olovke za oci…sta god vam padne na pamet :)

Volite li i vi slicne DIY tutorijale? Da li same pravite ovako nesto ili se radije opredeljujete za kupovinu gotovog proizvoda?

Lose objasnjavam tako da sam se ovog puta posebno trudila da budem jasna. Ukoliko je nesto nejasno, slobodno postavite pitanje. Nadam se da vam se dopada ovo sto sam napravila :)

Lejdi

Standard

7 thoughts on “DIY: Stalak za karmine i sjajeve

Ostavite svoj komentar

