Uncategorized

Here I go…

Nikada nisam umela lepo da započnem stvari, uvek na mene utiču nervoza i ushićenost, a pogotovo sada :) Kako bih htela da započnem ovaj blog? Jednostavno, bez previše pompe, bez previše reči.

Dakle, zdravo. Ja sam Lejdi i rešila sam da ljubav prema pričanju, čitanju, filmovima, muzici, hrani i šminci objedinim na ovaj način – pisajući blog. Sada ce zvučati kao kliše, ali na ideju da počnem da vodim blog došla sam svakodnevno čitajući blogove devojaka koje pratim i kojima se divim na originalnosti i smelosti da se bave nečim ovakvim. Tako da, eto i mene, sa nadom da ću pronaći svoje čitaoce i svoje mesto u blogosferi. 

Do narednog posta, 

Lejdi.

Standard

2 thoughts on “Here I go…

Ostavite svoj komentar

