In and out

New in #2

Zdravo svima :) Eto mene ponovo nakon manje pauze uz obecanje da krece period redovnijih postova :) Danas sam resila da objavim new in post jer su neki proizvodi blizi kanti za smece nego ovoj temi. Nisam previse kupovala u poslednje vreme, niti sam kupovala neke specijalne stvari. Postala sam vrlo racionalna kada su kupovina i potrosnja u pitanju (deformacija kada studirate ekonomiju?), tako da sam parice trosila na ono sto mi je zaista potrebno.

P1140655

Da da, opet vise preparative.  Kod dekorative sam pronasla boje koje mi najlepse stoje, nisam zahtevna kada je to u pitanju, a i za vecinu situacija se sminkam vrlo jednostavno, obicno naglasim ono najlepse na licu i to je to. Masa devojaka ne kapira da to i jeste poenta sminke (pogotovo dnevne), ali it’s ok, to je sasvim druga tema kojoj mislim da vredi posvetiti zaseban post. Da se mi vratimo mojim novitetima :)

P1140658Kada je kupatilska kozmetika u pitanju, tu su se nasli:

  • Head&Shoulders sampon sa mentolom – kad god je ispitni rok u toku meni se aktivira seboreja u kosi, a ovaj sampon je savrseno oruzje protiv nje :) Posebno mi prija zbog efekta hladjenja, za leto dusu dao. Vracam mu se s vremena na vreme, nikada nije omanuo.
  • Garnier Ultra Doux regenerator sa uljem avokada i karite maslacem – koristila sam do sada Ultra Doux regenerator sa lavandom i ruzom, o njemu cete citati u kanta postu, oba su odlicna. Mislim da je ovo jedan od najsavrsenijih balzama za moju kovrdzavu kosu, zaljubila sam se na prvo koriscenje.
  • Afroditin gel za tusiranje sa uljem jojobe – jedva da se moze svrstati u new in :D Da da, ostalo ga je jako malo, mislim da to dovoljno govori :) Pisala sam vam o njemu, ne bih imala sta da dodam osim da zelim dozivotne zalihe ovog proizvoda.
  • Palmolive gel za tusiranje iz kolekcije Mediterranean moments – izabrala sam miris Maroka sa argan uljem i bademom. Jos jedan gel koji me je momentalno kupio. Nije toliko uljan kao Afroditin, ali savrseno odgovara mojoj suvoj kozi. Mislim da cu kupiti i ostale gelove iz ove linije.

P1140667

  • Ziaja krema za ruke sa kakao puterom i kanola uljem – trebala mi je neka lagana krema koju bih nosila svuda sa sobom, nisam trazila neku preteranu negu, a jos i bozanstveno mirise (kolega u citaonici je prokomentarisao da kad god mazem ruke pomisli da jedem kolac iz obliznje poslasticarnice i krene mu voda na usta haha). Krema stvarno nije nista spektakularno, lepo je pakovanje, lep je miris, koza je brzo upija – ispunila je moja ocekivanja. Za zimu mi nece biti dovoljna.
  • Dahlia univerzalna krema – pisala sam vam i o njoj. Odlicna je za sve moguce, nemam puno toga da dodam :)
  • Borvazelin mast – uzeta jer je u obliznjem Liliju nestalo obicnog vazelina. Dobra je sasvim, ja je koristim za prevenciju zuljeva, malo je cak namazem i na baletanke kako bi postale mekse i savrsena je. Obogacena je bornom kiselinom, teta farmaceut mi je rekla da je to “zdravija” verzija vazelina. Sta god – meni se svidja :) Ponekad je namazem i na stopala, pa ih upakujem u pamucne carapice i koze bude supermeka.

P1140670

  • Dove sapun sa smokvom i mirisom pomorandzinog cveta – jedan od najsavrsenijih mirisa IKADA. Zelim da mi sve mirise na ovo, sve! Lice godinama umivam Dove sapunima, ne zaostaje za ostalima po pitanju kvaliteta.
  • Garnier Pure maska za lice sa cinkom – jednu sam vec potrosila, ostala mi je samo ova druga. Maska koju koristim godinama, mozda jednom mesecno, nekad i dva puta – zavisi kada mi je potrebna. Odlicna je, sama se zagreva na licu i savrseno ocisti pore.

P1140674Mislim da sam vec spominjala kako volim da koristim vise dezodoranasa/anti-perspiranata (ja izmedju njih ne vidim bitniju razliku, oprostite mi)  istovremeno i kako ih stalno menjam. Tako je bilo i ovog puta :)

  • Garnier Ultra Dry – kao dobar je za vrucinu i stresne situacije, kazem “kao” jer ja ne videh i ne osetih nikakav efekat. Koristila sam ga nekoliko puta i stvarno ne primecujem ni manje znojenje ni neki jaci miris…nista. Trenutno je na hate listi.
  • Nivea Invisible – koristila sam roze verziju u spreju, odgovara mi za leto, resila sam da probam i stik cisto iz radoznalosti, videcemo kako ce se pokazati. Najvise volim dezodoranse u stiku, samo sto redovno ostavljaju tragove na mojoj odeci, zanima me hoce li i ovaj biti takav.

P1140677Za negu noktiju:

  • Titania turpija za nokte – greskom sam kupila neku hiperostru turpiju koja moze da posluzi ka turpija za pete koliko je jaka. Skrati nokte u jednom potezu :)
  • Lilly uljani odstranjivac laka za nokte – dugo duugo sam koristila narandzasti Dahlia uljani odstranjivac i kako ga nisam nasla u Liliju kada mi je trebao, uzela sam ovaj da ga probam i svidja mi se, ovo je vec druga bocica koju koristim :)
  • Flormar Supermatte lak za nokte u nijansi M104 – nikada mi nece biti jasno zasto se linija zove Supermatte kada su im lakove sve samo ne mat. Odlican je, prekriva u jednom sloju, moja omiljena boja posle koralne :)
  • Gabrini  Elegant lak za nokte u nijansi M12 – najgori lak koji sam ikada koristila. Ne bacam ga jer ce mozda da mi posluzi za neki nail art ili za tako nesto.

P1140678Iiiii na kraju, Aura :)

  • Papirici za blotovanje – odlicni su, ooodlicni! Cena im je cini mi se 199 rsd, minimalno uklone sminku a pokupe svo “ulje” sa lica. Preporucujem :)
  • Nano ruz u nijansi Barcelona – zasto ih ne proizvode kao full size?! To mi je jedina zamerka! Lepo se nanosi, ne ulazi u borice mojih vecito suvih usana, ostavlja lep lip stain, prelepa je boja…vracam se po jos neki grad, definitivno :)
  • Cetka za rumenilo i kontur – nikad bolje ulozenih 500 dinara :) Odlicna je, jako lepo blenda, savrsene je velicine, ne linja se…sledi zaseban post o Aura cetkama, malo je jedan pasus.
  • Dvostrana cetka – nesto sto morate imati, isto ne bih da duzim. Cena joj je 295 rsd.
  • Koso secena cetka – i za obrve i za kapak, jako je kvalitetna. Cena – 185 rsd.

 

Eto nas na kraju :) Sta kazete na moje novitete? Koristite li neki od ovih proizvoda, imate li neki savet? :)

Do sledeceg posta :*

Standard

12 thoughts on “New in #2

  1. Aurine papirice su svakako probati, a Ziaja krema je meni cak dosta gusta, nikako mi nije za leto. :) I bas sam razmisljala da uzmem tu garnier, jer sam probala Yves Rocher masku na istu foru i nista nije uradila.

  2. Auuuuu Aura papirici za blotovanje samo 199 dinara. Konacno jeftini papirici. Presrecna sam! Sutra ih kupujem. Divne su mi i cetkice. Ziaja kremu za ruke imam ali sa kokosom i super mi je.

  3. baš su ti super stvarčice, moram i ja da probam taj Afroditin uljni gel za tuširanje, a imam Dove tuširalicu sa smokvom, ista slika kao na sapunu i diiiiivno miriše, čitavo kupatilo i hodnik mi mirišu kad se istuširam :D

  4. Hahaha steta sto mene ekonomija nije naucila stednji :D
    Mozda sam ipak onda trebala fax umesto vise :D
    Sjajne su ti stvarcice, Borvazelin mast obecava :)

Ostavite svoj komentar