Sminka

Maybelline New York Fit Me Pressed Powder [Recenzija + Swatch]

Heloou :)

Kako provodite ovo leto? Ja sam zaglavljena u Beogradu do jeseni zbog ispita, ali u meni najdrazem gradu na svetu nikada nije dosadno, stalno se nesto desava.

Dvoumila sam se o cemu danas da pisem i resila sam da to bude jedan od clanova Maybelline Fit Me familije.

Image

Osim ova cetiri proizvoda, Fit Me porodicu cine jos bronzer i tecni puder u stiku

Po cemu se Fit Me proizvodi razlikuju od drugih, sta to kaze Maybelline? (koristila sam podatke sa zvanicnog sajta jer se na srpskom sajtu ovi proizvodi jos uvek nisu pojavili, iako ih vec neko vreme ima u prodaji):

“INTRODUCING FIT ME™. FLAWLESS MAKEUP THAT LETS THE REAL YOU COME THROUGH.

The first shade-aligned system of foundation, concealer, powder and blush. Go ahead – be yourself. FIT ME’s weightless formulas of foundation, powder, concealer, blush and bronzer allow you to do just that.”

Dakle, Fit Me linija predstavlja sistem  tecnog pudera, korektora, kompaktnog pudera, rumenila i bronzera koji su napravljeni tako da se prilagodjavaju tenu. Prva stvar – dostupne su zaista mnogobrojne nijanse, svako moze da nadje ono sto mu odgovara, druga stvar – ova sminka zaista nije teska, ne primecuje se na kozi, naglasava ono najbolje na svacijem licu.

Jos jedna stvar vezana za liniju –  numeracija proizvoda je napravljena tako da omogucava lakse pronalazenje nijansi koje ce vam odgovarati. Na sta mislim? Pa, svetle nijanse pocinju brojem 1, srednje nijanse brojem 2, tamne nijanse brojem 3. Proizvodi su povezani na ovaj nacin tako da lakse mozete da pronalazite komplemente. Vise o tome mozete videti ovde. Na zvanicnom sajtu postoji aplikacija kojom mozete doci do nijansi koje bi vam najvise odgovarale.

Od svega sto se nalazi u ponudi, u svom posedu imam korektor, kojim sam apsolutno odusevljena, i puder o kome ce sada biti reci.

Image

U poredjenju sa ostatkom linije, pakovanje ovog pudera mi izgleda malo jeftino. U pitanju je crna plastika koja deluje lomljivo, mislim da su mogli na tome vise da porade. Druga zamerka na pakovanje – vise volim tanje pudere, ovako imam osecaj da nosim pejdzer sa sobom, a ne pudrijeru, ali to je subjektivna stvar.

Image

Kada otvorite kutijicu, tu je smesten puder. Ove bele tackice sto vidite po njemu – takav je. Zasto, pojma nemam. Ispod pudera su skriveni ogledalo i pufna. Pufna je u principu ok, zadovoljava moje potrebe kod popravljanja pudera. Ogledalo je moja treca zamerka vezana za pakovanje – nervira me to sto puder moram da pokrecem kako bih videla gde ga nanosim. S druge strane, ogledalce sluzi samo za prepravke tako da mogu da zivim i sa tim.

Image

Puder pri kupovini ima zastitnu trakicu koju sam ja skinula tako da mozete da znate da li je ga je neko pipkao prstima.

Image

Na poledjini pakovanja su dati tehnicki podaci. Kao sto vidite, imam nijansu 350 Caramel. Kod nas je ovo druga najtamnija nijansa koju, iz meni nepoznatih razloga, ne mogu da nadjem na zvanicnom sajtu. U pakovanju se dobija 9g pudera koji se moze koristiti 24 meseca po otvaranju. Cena mu je oko 1100 rsd.

Dosta sa tim, da predjem lepo na svoje utiske :) Otkud ovaj puder kod mene?

Poslednjih meseci kad god idem u kupovinu kozmetike nosim papiric sa sobom gde je ispisano sve sta zelim da uzmem, tacno odredjen i brend i cena, da ne bih sebi povecavala troskove. Jedva sam se naterala na ovakav korak, ali jedino me on cuva praznog novcanika :D Elem, zelela sam da kupim Maybelline Dream Matte puder jer sam citala recenzije o njemu i delovao mi je kao nesto sto bi mi savrseno leglo. I tako udjem ja u DM, izaberem sebi i nijansu zeljenog pudera, i onda moje zensko oko spazi Fit Me na polici iznad – ovo su momenti zbog kojih nosim papiric sa sobom :D Nikada nisam citala o Fit Me puderu, nisam imala pojma kako bi mogao da ispadne, ali mi je tester izgledao bas lepo, nijansa mi je savrseno odgovarala i resila sam da ga uzmem umesto Dream Matte. Trazila sam neki lagan puder za leto, a ovaj mi je tako i delovao.

Da li sam se pokajala…pa i jesam i nisam. Puder jeste lagan. Stapa se sa kozom, daje joj jako lep izgled, nije sasvim mat, ali nije ni dewy. Bas prirodan izgled :D Jako je sitno sitno mleven pa presovan, tako da nema onog brasnjavog izgleda, niti sa njim mozete postici onaj odvratni efekat slaga. Ne naglasava suve delove. S te strane je zaista ispunio svoja ocekivanja, a i to je ono sto Maybelline obecava. Koliko se tu pokazao dobar, toliko i nije nesto za matiranje moje masnjikave t-zone. U kombinaciji sa prajmerom zna da drzi 3-4 sata, ali bez prajmera…pa ne drzi bas mnogo. Zahteva popravljanje, a ono sto mi se dopada je sto zaista moze da se popravi pufnom koja se uz njega dobija (sto Deborah Ultrafine bas i ne moze, cisto za poredjenje). Mislim da je ovo definitivno puder za suvu i normalnu kozu.

Evo da vidite kako izgleda kad se nanese:

Image

Image

Kao sto vidite, razlike nema :)

Dakle, kada se rezimira:

  • puder ima prirodni finis,
  • lagane je strukture,
  • dobar je za suvu i normalnu kozu,
  • pristojna mu je cena (mada ima boljih pudera i za manje pare),
  • ima dobar izbor boja.

Da li ste cule za Fit Me liniju? Koristite li nesto od ovih proizvoda? Da li se probale ovaj puder? Kakvi su vasi utisci?

Ljubi vas

Lejdi

Standard

One thought on “Maybelline New York Fit Me Pressed Powder [Recenzija + Swatch]

  1. Pingback: Letnji makeup favoriti | Lejdi's corner

Comments are closed.